Smr28 Kızlar bir iki gündür ayağım şişiyor özellikle bir tanesi çok şişti şimdi ama yerde oturduğum için altımda kaldığı için mi öyle oldu bilmiyorm sizde hastaneye gitmeye gerek var mı ne yapmalıyım?
Merve_kucuk Smr28 bol su tüketin. Yağlı,tuzlu şeylerden uzak durun. Bide tansiyon takibi yapın bence.