seda_ay Uzanırken otururken ağrım olmuyor ama yemek yaparken veya banyoya girerken hani bir 10-15 dk ayakta kalınca sağ kasıgım ağrıyor neden olabilir aynı durumu yaşayan varmı
Ebuses Bende aynı haftadayım ve oluyor bende de çok yürürsem, ayak üstü durursam dediğiniz gibi ağrıyor uzanınca hafifliyor çok araştırdım ama bu haftalarda normalmiş çok pinpiriklenmemek lazım 🙃
1andonly Mucize0 ilk öğrendiğim günden beri o adet sancısı hiç geçmedi kanamam da olmadı ama adet sancısını her an yaşıyorum 10 haftalık olduk
MnvAkcl Evet ben de öyle 10+6 dayım. Her gün mutlaka giriyor o ağrı sızı şeklinde doktor normal diyor bu ağrıya ama işte insan korkuyor yine de 🫤