Merhaba güzel anneler isim konusunda fikrinize danışmak istiyorum kızımın adını Masal koymak istiyorum kocamla benim masalımız ☺️ ama büyüyünce nasıl olacak çokta hoş olmaz gibi geliyor siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Aklımda başka isimlerde var tabi Lina, Elisa. Ne zormuş isim koymak her açıdan düşünüyorsun sonuçta ömür boyu onunla anılacak 😔 lütfen yorum da yapın