_Ece14 Merhabalar uygulama da 4 haftalık hamile gözüküyorum ama aslında 2 haftalık yumurtlama vs oluşması tam sonuç için test ne zaman yapmayalıyım çünkü suan negatif çıkıyor son adet tarihim 28 Nisandı
beyzanurk2502 _Ece14 benimde 5 Mayıs test yaptım silik çıktı kan verdim kan verebilirsin daha kesin çıkar
Busranur_mnts _Ece14 silik çizgi gebeliğin çok yeni olduğunu gösterir iyi marka bi test ise genelde pozitif sonuç oluyor bazıları yalancı çıkartıyor aynı marka ile 1 2 günde bi test yap koyulaşma görürsen beta artmıştır kan ver
Yusufunannesi_ _Ece14 testin resmini atar mısın? Benim de silik çıkıyor erken gebelik testinde tekrar yapmayı düşünüyorum
_Ece14 beyzanurk2502 böyleyken kanda pozitif mi çıktı iki kere test yaptım ben ilkinde benimde böyle cıktı tek çizgi sonra bi kaç gün sonra silik çıktı çok varla yok arası gibi ama ara ara sol kasık ağrım var şuan