Kızlar ben ikinci evliliğimi yaptım bazı hastaneye gittiğimizde ilk evliligimde ki soyadım çıkıyor bazısında da medeni durumu dul bosanmis çikiyor yani eşimle gidince çok tatlı bir durum olmuyor mesela dün hastaneye gittim daha öncesinde hiç gittiğim bir hastane değildi medeni hali dul bosanmis çıktı yani nasıl bir sistemleri var ya da bu durumu nereden düzeltebilirim anlamış değilim artık her gittiğim yerde böyle mi çıkacak diye endişe ediyorum