seymawsu yaz aylarında çok sıcaklarda sonrasında 1-2 çay kaşığı verilebilir diye biliyorum. Kızım anne sütüyle besleniyordu ona rağmen 4.ayı çok sıcaklar başladığı için gün içinde bikaç kex çay kaşığı ile su veriyordum bi zararı olmadı. Kabızlığı varsa zeytinyağı içirebilirsib çay kaşığı ile tam dolu olmadan, zamanla artırırsın