kardelenimm merhaba ben aybala hanım takipliyim 31. haftadayız zorunlu sezaryan olacak ancak çevremden dikişi doktor atmıyor bebeği çıkartıp gidiyor diye söylendi 2 3 kişi aynı şeyi söyledi sedat bey dikişi kendisi mi atıyor bilginiz var mı bu haftadan sonra gitsek kabul eder mi çok kararsızım