kayaaseyda Gözünüz aydın, sağlık ve hayırla kucağınıza alın inşallah. Benim 2. Gebeliğim iki gebeliğimde de geç döllenme oldu 9 hafta olmam gerekirken 7 haftadayım korkulacak bir durum değil merak etmeyin. Kanama alanı var ise de yerleşme olda dahi progestan başlatılıyor. İlk gebeliğimde kese etrafında vardı. 2. Gebeliğimde normal kanama var. Bu nedenle progestan kullanıyorum.