Merhaba arkadaşlar bugün 38 haftalık olduk 2 gündür her tuvalete gittiğimde ishalim ve adet sancımdada böyle olurdu belimden dizlerime bacaklarıma vuran bir ağrı var ama böyle 5 dakikada bir giren bi ağrı değil bir girince 10 dakika felan sürüyor resmen adet sancısı ama sonra geçiyo sizce doğum belirtisi mi yoksa daha yalancı sancılar mı