Kızlar perşembe gecesi hastanede yattım tansiyonum hafif yükseldi .
24 saatlik idrar aldılar doktor birde ciğer geliştirici vurdu 2 doz her ihtimale karşı bebeği kilosu 1800 dedi iyi dedi kontrol etti suyun sınırın az üstünde dedi peki ne yapabiliriz dedim ne çok ne az bizi idare eder dedi .yani normalde olması gereken miktar 5 ile 25 imiş benim 7 cm çıktı .
Pazartesi tekrar kontrolüm var aynı durumda olanlar var mı bebebğimin hareketleri biraz azaldı gibi sanki