Melike_mlke 5+2 haftalığım hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi
Asi_07 Melike_mlke cnm olması kadar olmaması da normal bi bakmışsın tekrar başlamış gebelik süreci böyle ilerliyor
senaaaaaaaaaa Melike_mlke çok normal benim de belirtiler 8. Haftada başladı bulantı filan. Ama hiç belirti olmadan 4-5 aya gelenler de var yakın çevremde
Melike_mlke senaaaaaaaaaa burdan okudum çok 31 haftaya kadar belirti hiç olmayan bile vardı insan korkuyor işte
senaaaaaaaaaa Melike_mlke bebiş iyiyse belirti olmaması en güzeli bence son zamanlar yeterince belirti olacak 😂❤️