Kbr-cnbrc canım bnde yanma ve karın ağrısı ile acile gitmiştim. İdrar testi yaptı enfeksiyon dedi ilaçlar verdi ben tedirgin oldum çok kötü durumda değildim ben bebek kontrol edilsin diye acile gitmiştim almadım ilaçları. Ertesi gün doktoruma gittim enfeksiyon dediklerini söyledim. Doktorum kontrol etti tahlilleri. Lökosit çıkmış sadece oda 0-5 arası olmalıymış bnm 6 çıkmış😂 bana bunun için ilaç yazmış. Doktorum dedi ki bu enfeksiyon değil. Bir sorun yaşarsan bizde idrardan şüphelenirsek idrar kültürü yaparız. Yaşadığın sorunun nedenini buluruz ilaç gerekli ise öyle veririz. Şeklinde söyledi. Bnm ufak bir şey olduğu için bol şu ve dikkat ederek bunu akıtıp kurtulacagımı söyledi. İlaç almadım şimdi 1 hafta izlicem kendmi baktık geçmiyor ozaman kontrol edicez.
İdrar yolu enfeksiyonu evet hamileler için iyi değilmiş ama işte her enfeksiyon diyen neye göre diyor bilemiyoruz. Çnkü sonuçları anlamıyoruz. Sen biran önce doktoruna randevu almaya çalış.
Eğer alamıyorsan tavsiyem şehrinde kadındoğum acil var mı kontrol et oraya git. Kadın doğum doktorları en azından en doğru şekilde yardım eder🙏