Günaydın kızlar 37 . Haftadaym normal doğum olcak büyük ihtimalle doktor öyle dedi ama sorun şu bu doğum sancısı nasıl birşey benım evde sancım olduğunu nasıl anlayıp hastaneye gideceğim hangi ağrılar sancı oluyor yani dün biraz cok yoruldum ve karnımın altları çok ağrıyor du nefesim daralıyodu böyle birseymi