Gelişimde öncelik anne karnındakiymiş sonra emen bebek. 6+3 haftalık hamileyim 18 aylık oğlum hala emiyor doktora sordum emebilir dedi 3.aydan sonra sütün tadı değişirmiş o zaman kendiliğinden bırakabilir dedi bırakmazsa devam etmemde sakınca var mı dedim yok dedi. Hamile olmadan öncede çocuk doktorumuz diyordu ikinciyi yapın birlikte büyüsünler onada sormuştum hamileyken emziriliyor mu diye emziriliyor sadece anne biraz zorlanabilir demişti. Sizin bebeğiniz daha küçük beslenmenize dikkat ederek emzirseniz bir sorun olmaz