Flz8386 Benim 25. haftada terminasyon oldu. Korpus kallozum agenezisi ve kolposefali teşhisi kondu. Doğsa sürekli nöroloji takipli olacaktı ve bu hastalık her bebekte çok farklı seyrediyor, kiminde hafif, kiminde orta kiminde de ağır nörolojik hastalık oluyor ve belirli bir tedavisi yok. Beyin su toplayabilir, hidrosefaliye çevirebilir. Bunlara başka fiziksel engel de eklenebiliyor (görmeme, konuşmama, duymama, yürümeme, kalp damar, beslenme vs). Bu kadar çok riskle dünyaya gelip acı çekmesini istemedik.
Size de çok geçmiş olsun, kayıplarınız için çok üzgünüm. Allah dayanma gücü versin.