Azeynep Kızlar selam dün kontrolüm vardı 5+6 haftalık bebek keseye girmiş falat dr kalp atışı için hafyaya gelin denişdi küçük görülmemesi normal dedi ama korktum normal olarak sizce normal mi bu duurm ?
Melike_mlke Merve_kucuk r 1 hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi
Merve_kucuk Melike_mlke Normal. Her hafta farklı belirti olur yada olmaz. Akışına bırakın bu günlerin tadını çıkartın derim 🤲🏻🫶🏻
Melike_mlke Azeynep tabikide korkuyorum o korku hep okuyacak doğana kadar doğunca dua rt bir şey olamaz