Arkadaslar iyi geceler. Ben 20 haftaligim.birkac gundur ic çamaşırımda islaklik oluyor beni rahatsız edecek kadar bunun amniyon sıvısı sızintisıyla alakası yoktur insallah ve hapsursam idrar kacirma sorunuda var.bebegin hareketleri iyi sukrolsun.Fikirleriniz ????????