Yusufunannesi_ Allahneverdiysee benim bakalım yoksa ben de o bataktayım 🤣 hayır zaten forum olmadığı zaman istemiyorum ama burayı görünce istiyorum 🤣🤣
Allahneverdiysee Yusufunannesi_ burası gebe kalmak isteyen ya da hamilelerin kullandığı uygulama o yüzden 😅 happykids e bak hiiç öyle bir konu yok sessiz sakin oralar . Bir post aç kimse gelip yazmıyor
Mariam2 Eslem2112 ben gecikme yaşian biri değilim hep erken olurum ama ilaç mafeti ya hormonlar giti bişe diyemem
Mariam2 Allahneverdiysee bende oyile kafa yedim artik idrar test de yapmıyorum kanda vermicem bugün gecikmenin 1 gün daha çok geçkirsa doktora gidin Regl söktürücü yazdircam pazartesi sali gebelik test negatif idrarda zaten hamile değilim gibi geliyor sadece ilaç kullandım oda mafeti beni
Allahneverdiysee Mariam2 ne ilacı acaba? Bir de stresten olabilir dikkat et :) soğan suyu anında söktürüyor canım bi araştır istersen
Yusufunannesi_ Allahneverdiysee orayı da kullanıyorum oğlum doğdu doğalı 🤣🤣 ama dönüp dolaşıp kendimi olmaktan korktuğum yerde, burada buluyorum 🤣
Mariam2 Allahneverdiysee bana Regl duzenyici olarak verdi sözde ama idrar yolu enfeksiyonu için kullanılıyor eczacı da sordum 🤣
Allahneverdiysee Mariam2 hım ilaçtan dolayı gecikme olabilir belki . Hayırlısı olsun canım en kısa zamanda güzel haberler alırsın inşallah✨🥰
Allahneverdiysee Mamiko_2020 ahahah valla ben görmüyorum gebelik hissetmiyorum da :) hayırlısı olsun ✨