ilaydagulpnr Selam kızlar ben 27+6 dayım henüz doğuma daha var gibi dursa da zaman çok hızlı geçiyor hem heycanlı hem biraz korkuluyum tabi ki sizlerin pozitif doğum hikayelerini ve önerilerini duymak isterimm sizin süreciniz nasıl ilerledi ?
babyandmom__ ilaydagulpnr Ben sezaryenle doğuran annelerdenim. Mükemmel bir doğum öncesi ve sonrası yaşadım diyebilirim. Sezaryenle doğurucam dediğim halde sonrası şöyle kötü böyle kötü diye anlattılar hep dedim ki hayır ya herkesin bünyesi farklı. İyi ki de beynimi onlara şartlamamışım. Gülerek girdiğim ameliyathaneden bebeğim çok güzel diye bağırarak çıktım😂 Spinalin etkisi geçince görücez seni dediler, Sondayı aldırmak ilk ayağa kalkıştan daha zor geldi emin ol. En büyük şansım tabii ki doktorumdu. Hemşirelere her ağrısı çoğaldığında ağrı kesici yapın dediler bende her ağrım olduğunda söyledim ve 2 günü böyle atlattık. Gazımı çıkarmakta zorlandığımı hissettiğim an lavman istedim. Yapıldıktan sonra kantine inip çay içtim. Hemşireler bana hava soğuk dikişlerin acıyacak gir falan dedi dedim nefes alamıyorum sen iyiysen sıkıntı yok dediler. Evet ağrım tabii ki oldu. Ama insanların abarttığı kadar değil. Beni bu süreçte tek üzen hırpalayan insanlar oldu. Sana iyi gelecek insanlar yanında olsun deli edecek değil. Şimdi bebeğimle birlikteyim zorlu ama güzel bir 3 ay oldu. Biraz uzun oldu ama sana motivasyon verebildiysem ne mutlu bana ❤️
Mavili1480 ilaydagulpnr Benim ikinci sezeryanım olacak doktorum 25 haziranda gel gününü belirleyelim dedi hem heyecan hem korku var 🥲🥰
Kanye Ellerimde karıncalanma ,karnimda tepiklere rağmen, uykusuz geceler, reflü ataklari ve ayak şişmesi haricinde iyiyim ya iyiyim 😂🤰🏻29+4 şafak 60.Endişe edicek bir durum yok ama heyecan dolu bir serüven cnm👶🏻💕💐