Papatyaaammm00 demirrleydi_ İkinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bi ağrı yaşamamıştım. Biraz araştırdım göbek büyüyor diyeymiş ama rahatsızlık veriyor gerçekten
demirrleydi_ Papatyaaammm00 benimde ikinci gebelik evet göbek büyüdüğü için böyle benim ekstra yumurtalıkta kist var daha fazla ağrı yapıyor ya
Papatyaaammm00 vaveylamom Ay birden büyüdü zaten ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum bende dıkununca falan böyle ağrı yapıyor pijamam bile rahatsız ediyor şu an yan yattım iyi geldi
Papatyaaammm00 demirrleydi_ Bende de kist var sağ tarafta demek oda ağrı yapıyormuş. Sağlıcakla hayırlısıyla kavuşalım inşallah 🤲🏻
almirmomy Merhaba bende de var neden acaba 16. Haftadayım ce benim göbeğim kaşınıyor kaşındıkça ağrıyor ve sulanıyo böyle bişey mi
Papatyaaammm00 almirmomy Sulanma kaşınma yok dokunca ağrıyor uzanınca falan hareket ettikçe ağrı yapıyor ara ara