Arkadaşlar 34. Haftamdayim kalcamda kirmizi catlaklar oluştu 30. Haftada baslamisti daha doğrusu 5. Ayimdan beri sürekli nemlendiiryorum karnimda şu anlik yok şükür, bebek yağı hindistan cevizi yağı ttali badem yağı, bio oil kullandim bir kere şu bir aydir vazeline de başladım şimdiden sonra lierac alsam işe yarar mi acaba kullanan var mi aranizda nemlendirmesi nasil cildi kurutuyor mu doğum sonrasida kullanilabilir mi ?