Kızlar 29. Haftama giriyorum yarın ama 28. Haftanın başından beri yani son 1 haftadır bebeğimin hareketleri yavaşladı son 2 gündür biraz normale döndü gibi ama sanki bir kaç hafta önce daha hareketliydi yani bilmiyorum..bu hafta kontrolede gittim doktorum baktı Onada söyledim yeri darlaşıyor artık dedi ama görüyorum burda 30 veya 31. Haftalarda kıpır kıpır yazanlar var acaba benim bebeğimde mi bir sorun var ama olsa doktor görmezmiydi..
Yani hareketlerini takip ediyorum ama geceleri kıpır kıpır olurdu artık öyle değil evet son 10 gündür kendimi fazla yordum ama bundan kaynaklımı acaba endişe etmekten kendimi alamıyorum