Betus4545 39+2yim bir haftadır 3 cm açıklığım var. Pazartesi kontrolum var normal dogumu bekliyoruz. Sizce yatısım yapılır mı yoksa benim doğum bayrama mı kalır kızlarrr 🥰 sancım yok ara ara belim agrıyor o kadar