Selam kızlar 2 gün önce bende nasıl doğurcam diye dertliydim ve şükür doğurdum. Sabah 9da hastaneye giriş yaptım. Sancım açıklığım olmadı hiç. Doktorum suniyle deneyelim demişti. 2 gün önce bebeğimin başı yerleşikti. Ama bugün baktıklarında başının orda olmadığı farkettik 😢 Doktorum hiç sancım ve açıklığım olmadığı için suniyle çok uzun sürer ama istersen deneyelim dedi. Ama suni çekip sezaryene dönmek de var işin ucunda tabi. Bebeğimi de kendimi de riske atmak istemedim. Doktorumda ebe de çok ihtimal vermeyince sezaryene alındım. Vajinal doğum nasıl bilmiyorum tadamadım maalesef. Ama bebeğime kavuşmak gerçekten paha biçilemez 🫠 Rabbim tüm gebelere kolaylıkla doğum versin. Şu an için çok ağrım yok. Sağolsun hastanedeki herkes çok ilgili davranıyor. Ağrım şiddetlenmeden ağrı kesici yapıyorlar. Bebeğim de bende sağlıklıyız 🥹 Bundan sonrası için süreç nasıl olur bilmiyorum ama şu anlık ameliyatımdan yana bir sıkıntım yok. Anne olmak çok zor kızlar kendinizin ve bebeğinizin kıymetini bilin 🥰