Herkese iyi geceler kızlar. Adetime daha 8 gün var ama bugun açık kahve ve açık pembe şeklinde lekelenme geldi peçete ile silince geliyor normalde adetim düzenli oluyor 8 gün önceden hiç lekelenmem olmadı düzenli ilişkide yaşıyoruz az önce test yaptım negatif çıktı moralim bozuldu sizce bu lekelenme nedir??