Merhaba kızlar bende yüksek kaygı var 9. Haftadayım. İnsanlara karşı ya kırılcam ya kırcam gibi. Yarın temizlikçi abla gelcek dip temizlik istiyorum ama çok yüz verdim hata bende konuşturmuyor beni. Beni yönlendirirmisiniz gece gece hormonlarım tavan kuruldum