Rhal Kızlar detaylı ultrasonu nerede ve ne kadara yaptırdınız? Özelde yaptırmayı düşünüyorum randevuyu haftalar öncesinden mi almak gerekiyor yoksa birkaç gün sonraya da bulabilir miyim? Birde sonuçlar için tarama testleri gibi bir hafta on gün beklemek gerekiyor mu
ipek63yldz_ Rhal Öncelikle merhaba bende Şanlıurfadayım ikinci gebeligim ilk gebeligimde detaylı ultrasyon için ek birşey yapmadım doktor direk yanında yaptı özel Metrolife Hastanesine gidiyordum. Detaylı ultrasyon için ayrı randevu alındığını çok duydum ama bence bazı doktorlar direk yanında yapıyor . Bize Onu yaptıgında normal ultrasyon kagıdı degilde kart postal şekli fotograf verdi yani. Tarama testlerini ben yapma geregi duymadım iki gebeligimdede.
Rhal ipek63yldz_ bende metrolife ta Tuna akçala gidiyorum ama ben yapmıyorum detaylı ultrason için perinatolojiye yönlendiriyoruz dedi. Siz hangi doktora yaptırdınız
ipek63yldz_ Rhal Bende ilk gebeligimde ona gitmiştim onun için ayrı bir doktora yönlendirmedi yani 2023 yılında . Dedigim gibi normal ultrasyon yerine kartpostal şeklinde veriyordu fotoğrafı . Hani belki burda haftasını kaçırdım Trabzondada gittim oda o konuda hiç başka doktora yönlendirmedi. Şimdi yine tuna hanıma gidiyorum ben 17+1 oldun Şuan ikinci gebeligim bu hafta gittim mi sorucam bunu ya kafam karıştı şahsen.
ipek63yldz_ Nurussemss Merhaba detaylı için bu gebeligimde devlet Hastanesi’ne yönlendirdi ama gitmedim yani ❤️ İlk gebeligimde yönlendirme dahi yapmadı.
Kuzika Nurussemss Emre ekmekçiye yaptırın mutlaka uzun sürüyor herşeyine bakıyor doğumu da ona yaptırdım çok memnunum
Nurussemss ipek63yldz_ bana doktor Şinasi ye git dedi , bn devlette yapmak istiyorum açıkçası , Şinasi ve emre tek var urfada , dr Şinasi ye gitmek istemiyorum, emre emekçiyi de bilmiyorum ,
Fatmactn_6 Nurussemss memnun kaldım canım yaklaşık 20-25 dk baktı detaylıca inceledi her şeyi tek tek gösterip söyledi tercih edilir 3 boyutluda gösterdi fotoğraflarını verdi
ipek63yldz_ Nurussemss Beni 800 yataklı devlet Hastanesi’ne yönlendirdi orda yapılıyor ama başta randevu yoktu sonradanda ben gitmek istemedim her şekil evladımı kabul ediyorum dedim 🙏🏻🤲🏻