Benimkiler çok büyüktü ama çok şükür gebeyken bana sancı yapmadı. Ama benimki lohusayken beni buluyordu 😣 öyleki iğne falan yapıyorlardı. 6 saat emzirme diyordu doktor. Onun için kızımın süt annesi var. Sonra aldırdım safrakesesini küçük kızım 3 yaşındayken. Şu an o kadar rahatım ki 😍 Allah yardımcın olsun, rabbim şifa versin sana.