Figennn BilgeByk 38+4 olucagiz bu gece🥰 gelse kizim artik👧🏻 Ama daha bekleticek gibi agri sanci yok🤷🏻♀️😂
Nursen21 Figennn kız yalancı sancılarında mı yok ? Ben bugün 37 oldum kaç haftadır hep kasıklarım ağrıyordu artık bel ağrısıda başladı yani bunlar boşmu 🤦🏻♀️
Aysenleminigi Figennn bizde 38+1 biz de de tık yok🙈 tüm gün eğilerek ev süpür sil, üstüne yürüdüm ama tık yok artık hayırlısı😊
Esmadnsmz Elifaaksoyy Figennn bende 38+4olucam bu gece Salı günü sezaryan olucam sabırsızlanıyorum kızıma kavuşmaya☺️👼
Figennn Nursen21 Hadi insallah dogumun yakindir canim, gelsin bebisler😍 Subat bebekleri ama inatci gelemiyolar😂
Nursen21 Figennn 9 Mart doğumum ama bana erken gelecek gibi görünüyor bedenseliyle hissediyorum 🤰🏻 Ama herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler inşallah
Figennn Aysenleminigi Yok canim ne de yapsak gelmiyo😂 saglikla bekliyoruz artik kavusacagimiz gune🤲🏻 Cok az kaldi sabredicez☺️
Figennn Esmadnsmz Ah kuzum gunun belli olunca zaman bi daha durmustur senin icin☺️Saglikla al kucagina melegini insallah canim🤲🏻♥️
Esmadnsmz Figennn kesinlikle 😊 saatler ilerlemıyor sanki rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin yawrularımızı