Simsiyahh erken doğum neden yaptınız o kısım önemli benimde 4 cm açılma oldu ve kanama oldu doğum sancım da varmış bel ağrısı sandım hep 23 haftalık erken doğum oldu. Rahim ağzı kısalması teşhisini koyuldu farklı testler yaptırmadım , şimdi hamileyim 18 haftalık 13. Haftamda serklaj yapıldı doktor dedi dikişi vücut kabul etmeye bilir suyun gelebilir doğum başlar yine sancın olur her ihtimal var dedi diğer ameliyatlar da da olduğu gibi hamdolsun çok şükür maşallah diyelim sürecim güzel gidiyor sancım yok , akıntı vs herşey normel dinleniyorum arada dışarı çıkıyorum 28 mm den 35 yükseldi 7 günde açıklık .. dikişten sonra .. suan süreç güzel gidiyor benim ihtiyacım olan buymuş o yüzden korkmayın erkenden de yaptırınn ama doktorunuzu iyi seçin benim kaybımın olan doktorlarım Bursa’nın en iyisi doktorlardı ama rahim ağzı hiç ölçmediler bel ağrısı görmezden geldiler ve sonuç .. şimdi ki doktorum çağdaş bey iyiki yollarımız kesişti ..