Zehraeminesimay ben üniversite hastanesinde doğum yaptım son anda 😂 ya ben çok memnun kaldım özel gibiydi doktorlar , asistanlar çok iyi ve ilgililerdi. Benim için tek eksisi başka ameliyat olan hastayla beni aynı odaya vermeleri yaşlı ve huysuz bi teyze vardı sinir krizine sokmuştu doğumdan sonra beni. Onun dışında aynı instagramda ki o doğum videolarındaki gibi doğurttular beni hiç incitmediler 💕