Sahirenur Kızlar merhaba kürtaj geçirenler ilk adetiniz normal adet gibi miydi bende kahverengi bi akıntı oldu az bi pembe geldi devamı yok hiçbir âdet belirtisi de yoktu . Bu durum normal mi ?
Deniz3536 Normal yavrum. İçin rahat değilse yine doktors gözük ama ilk aylar normal sonradan düzene girer