Kizlar ben şuan 5+4 haftaligim ve antideprasan kullanıyorum paksera 30 ml ve didaral doktoruma soyledim 12. Haftaya kadar önermiyoruz ama sen doktorunla görüş dozunu flan bakarız dedi pskiyatridan randevu alamadım daha ama inanın çok korkuyorum iki yıldır kullanıyorum ve aniden bırakmam mümkün değil bir kez yaptım dünya ters döndü aynısı olursa daha kötü sonuclara yol acicak kullanan var mı nolur bişey soyleyin