Bulutlarda Kızlar ben şeker ilacı kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Şimdi kadın doğuma randevu aldım. Kadın doğum insülin veriyor mu yoksa dahiliyeden randevu almam gerekli mi acaba ?
Basakparlar Bulutlarda hap kesinlikle yasak dahiliyeden randevu alın muhakkak insülin rapor edilmesi gerekiyor
Nilayy95 Bulutlarda bende aynı sizin gibiydim kadın doğum vermiyor. endokrinolojiye gitmeniz gerekiyor. Bulunduğunuz bölgede o yoksa dahiliyeye.
Emirnokta Bulutlarda canım ayni durumdaydim ben hamile olduğumu idrardan öğrendim direk endokrine gittim ik cocugmdada aynısı yaptım testler yapıldı yüksek çıkınca ortalamam insuline başladık şimdi ,18 haftaligim oglusumda 7;yaşında
Tazeanne2016 Bazı kadın doğum doktorları kendisi ilacın dozunu söylüyorlar, ama eğer bu alanda kendisi uzman değilse dahiliyeye yönlendirebilir
Bulutlarda Tazeanne2016 Basakparlar Nilayy95 Anladım kızlar ben dahileyeye de randevu alayım o zaman Çok saolun ❣️🫶🏻