Bulutlarda Nebaktinfallik yok izlemedim son bölümü yarın izlicem fragmanda Mustafa döktürüyordu gene 😅😅😅
Sude_48 Nebaktinfallik ay evet izledim. Vallahi delirdi iyice. Ama ben en çok Nilay sahnesinde kahkaha attım. Balkon sahnesi neydi öyle ya😂 her sezon finalinde veriyorlar
Nebaktinfallik Sude_48 görkemin yerini aratmadı ama önüne düşüp de mustafanın aldırmadan yürümesine eşim ile patladık resmen xlvnvoşkvnflsş
Nebaktinfallik Sude_48 çok güldüm o sahneye korayın ölmesi vs komikti çok heyecanlı değildi bence ya🤣🤣
Sude_48 Nebaktinfallik ben zaten dizinin ilk kısımları full telefona baktım. Sadece final kısmını izledim desem yeridir. Artık sarmıyor
Anniskoo0634 fallikabla benim kocacıgımmm da uyudu ben takılıyomm öyle bilse ki uyumadım kocacıgımm zorla uyutur beniii😻😄