Esma006 Babybebi bende sol tarafimda yaşadım canım valla sola yattığımda batıyordu resmen ama acısını çeke çeke iki hafta da anca gitti bebek büyüdüğünden oluyor ama bazı gebelerde böbrek büyümesi diye de duydum
Babybebi Esma006 sanada geçmiş olsun canım inşaAllah bir sıkıntı yoktur ya çok fazla ağrıyor ceryanda kaldığım için eşim o etkiledi diyor umarım herşey yolundadır
Parlalina Maalesef benimde öyleydi daha 7 haftalıkken felan birde. Sağ böbrekte büyüme ve taş görülmüştü. 9 haftalıktan beri sürekli stent operasyonu geçiriyorum. Geçmezse eğer ağrınız hastaneye gidin lütfen hafife alıncak birşey değil. Geçmiş olsun