Sendromluanne Valla benim suan geliyo sanırım dünden bu yana kahverengi bazen biraz daha acıgı şeklinde akıntı doktora gittim açıklığın var ama sancının gelmesini bekle dedi onu bekliyorum 🙄
Fatmnr Gfrnszgn eğer nisanın geldiyse doktorunla gorusmen gerekiyor belki sancin başlamamış olabilir ama açıklığın olmuş olabilir yani nisanın geldiyse doktorunla görüş
Gfrnszgn Fatmnr yok ben daha 16.haftadayım sadece nişan ne demek bilmiyordum o yüzden onu sordum nişanım geldi demedi
gizemmm BENde de dün beyaz bir parça geldi akıntı gibi değil. Biraz daha koyu ama parça parçaydı nişan mı acaba ? Kanlı değildi ama Mantar desem sadece bi kez oldu bu ağrım kaşıntım Yok 40+1 gün oldu bugün doktora da gidip soracağım ama merak ediyorum