Bugün ultrasonda doktor bebeğin başının az bir kısmı kanala girmiş dedi, sezeryan istiyordum 3 haziran için gün verilmişti, eve geldik, şimdi okuyorum bebeğin başı uzar falan yazanlar olmuş, başına gelen oldumu arkdaşlar 3 gün çok az bi kısmı başının kanalda gibi oluyor bebeğin