Kızlar geçen hafta hamile olduğumu çok silik bi çizgiyle öğrendim cuma kan verdim değer 27.0 çıktı aile hekimimiz çok net konuşmadı değer yükselir mi düşer mi takibinide yapmadı. Evde ara ara test yapmamı çizgi koyulaşınca tekrardan gitmemi söyledi. Bugün kadın doğumda randevum vardı karından ultrason ile baktı görünmedi. Kan istedi değerim 375 çıktı. Geçen hafta cuma 27.0 bu hafta cuma 375… doktorum 1500 lerde felan olması gerekiyordu dedi 2-3 gün sonra yeniden gidip kan vercem değere yeniden bakacak. Sizce normal mi nasıl? Bu şekilde olup sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu?