keyfimin-kahyasi-misin Esraa00 Amin canım çok teşekkürler 🥹🥹Eşim dışında bı kutlsyan sensin 🥲🥲 bu arada nasilsinizz
Esraa00 keyfimin-kahyasi-misin 🫠yakın olsak pastanı da alırdım Doğum günü benim için çok özel bir gün 😍 İyi diyelim iyi olalım Bebiş şükür iyi de ben toparlanamadım bir türlü inşallah hemen toparlanırımm
[silindi] Esraa00 ay maşallah yavrum, benim de midem çok yanıyordu ama kızım kel gibiydi hahshshs azıcık saçı vardı
Esraa00 [silindi] kızz benimki yanmıyor bildiğin kavruluyordu🤣 Gaviscon benim ikizim gibiydi her saat içiyordum 🤣