HtcEsila Anneler iyi akşamlar , 32. Haftamda çalışamaz raporu almak istiyorum özel sektördeyim .. size sorum şudur çalışamaz raporunu illa tam 32.haftada almam lazım yoksa 32+4 veya 32+3 olsa bir problem oluyor mu ?
tahamommy HtcEsila 32 de alsanız daha iyi olur geçmişe yönelik rapor yazılmıyor zaten ve o 3-4 gününüzü sgk kesiyormuş bilginiz olsun
Yalkan 32de gidip çalışabilir raporu almanz gerekiyor die biliyorum ondan snra isterseniz 33kapatın 34 ondan sorun olmuyor die biliyorum
Poyraz07 Gamzeeeek e nabızda da gözüküyor raporlarım yazınca çıkıyor ordan bakabılırsınız bırde ıstırahat raporları yazıncada çıkıyor