Merhabalar 2 gün önce 37+1 de doktora gittik ve bebişin kilosu 3.650 dedi ben normal doğum düşünüyordum ama bebek iri olacağı için ve daha önümde 2-3 hafta olduğu için bebek kilo alacak ve büyük ihtimalle 4 kiloyu geçecek normal doğumda bebişin omuzlarında sıkışma vs. olur mu acaba sezaryen mi tercih etmeliyim bilemedim. Böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz?