ipekmom_ Derosse medipol esenler 26bindi normal doğum sanırım, sezaryen 28 Muayene 1800 Nihan hanım takibindeyim çok memnunum kendisinden tavsiye ederim
ipekmom_ hhllyyaa aaaa çok iyii benim ikinci doğum ama ilk doğum sezaryendi acaba ikinci doğuma normal doğum olursa kabul olur mu 😄 çünkü ssvd istitorum ama henüz doktorla görüşmedim ne der bilmiyorum
hhllyyaa ipekmom_ bi sorun bakalım inşallah gönlünüzce olur.bende geçen hafta fiyat aldım daha hamileliğim başındayım ama bi fikrim olsun dedim sonuna kadar gelip bütçem dışında bi fiyat çıkarsa hastane aramak zorunda kalmıyım dedim 😊