Pnr5858 benim ilk gebeliğim düşüktü ve kürtajla alınmak durumunda kalmıştı doktorum 6 ay düşünme kürtaj olduğun için doğum yapmıi gibi olur yani toparlanması daha uzun sürer demişti. Ve bir daha düşünürsen 3 ay kdar folik asit kullanmamı söylemişti. Öyle yaptım 4 yıl düşünmedim düşünmeye başladığım gibi folik asir kullandım çok şükür kızım şuan 2 yaşında ♥️