Kızlar bebeğim şuan 1 yaşında,7.ayda geceleri asla uyumadığı için aç olduğunu düşünüp gece mama vermeye başladım ancak 11.ayda ağır bir grip geçirince mamayı bıraktı ve 1 aydir gece boyu 50 defa uyanıp memeye geliyor çok yıprandım uykusuzluktan ne önerirsiniz