Egegayk ilçede oturuyorum burda yenidogan yoğun bakımı yok diye ilde ki devlet hastanesine her hafta sevk yazıldı (cocuk doktoru kabul etmedi beni ) miladi doldu derhal sezeryan a alınması lazım diye. İlde ki doktor da 42 haftaya kadar beklemek çok normal dedi. Sonrasında da 2 güne nts takibi yapıldı baktılar sancı yok biraz daha bekle falan derken plensanta çok iyi durumda bu seni normal dogum yapmana fırsat verir dediler ama günüm geçtikçe endişelerim arttı en son sevkle gittiğimde doktorum yine dogum için kabul etmedi (grev var diye ) bende doktor değiştirdim öyle sezeryan oldum