tahamommy Gulo06 benimkini 18. Haftada bile söyleyememişti 😪 halbuki 15. Haftada özelde öğrendik ve oğlum sağolsun hiç saklamıyordu bile 😅
Gulo06 LeydiDaisy ilk kızım da 12 haftalikken özelde öğrenmiştim devlete de gidiyordum nerdeyse 5 aylıkken demişti bunda devlette soracağım tekrardan tahmin ederse
LeydiDaisy Gulo06 bende öyle özelde 12. Haftada öğrenmiştim kızımda bayramdan sonra gidicem özele cinsiyet için
aylisinannesi Özeldeki doktorum 15. 16. Haftayı bekledi söylemek için ama devlette 13. Haftada tak diye söyledi ve doğruda cıktı . Doktora baglı sanırım
Meryeminannesi20 Gulo06 şehir hastanesinde çok tatlı bi doktorum var 13 haftada söyledi ve doğru da çıktı 😊
Zeynepp1656 Gulo06 ben 12.haftamda öğrendim erkek bebişler hemen belli ediyormuş sanırım bnimkide erkek olunca hemen öğrendim
Ayse10 Gulo06 13. Haftada bi tık kız dedi, 16. Haftada % 90 kız dedi 19. Haftada kız bebek dedi sağolsun🌸 bebeğin pozisyonuna ve doktorun kendine bağlı bence.
Mda9 Özele göre 12+3 üm devlette doktor 13 + 0 Haftamda olduğumu söyledi , 13. Haftamda kesin kız dedi