Fatmablt1 merhaba doğum yaptınız mı? İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almışsınızdır. Bende Fecrin hanıma gidiyorum da nasıl memnun kaldınız mı doktordan hastaneden, tadilata girecek deniliyor farklı bi hastane doktor arayışına girsem mi yoksa Fecrin hanımla devam etsem mi bilemedim