Wewe Kızlar 3-4 gündür tüm vücudum kaşınıyor,34.haftadayım . Duşa girince rahatlıyorum. Çok sık duşa girmem yasak erken doğum riskim var. Bu kaşıntı neden olur ? Korkmalı mıyım? Önerileriniz nelerdir
Kvrck06 Wewe öncelikle korkma kolestaz oldun diye bişey yok bende ilk hamileliğimde senin gibi bu haftalarda kaşınmaya başladım doktora gittim bacaklarım kollarım karnım kaşınıyordu ve kızarmıştı artık kuru kaldığı için vücudun dedi nemlendirici bir losyon bir de kaşıntı kremi verdi geçti ben de senin gibi duşa girince rahatlıyordum artı beni kaşıntı uyukudan uyandırıyordu
Wewe Kvrck06 beni uykudan uyandırmıyor. Şuan beni nasıl rahatlattığınızı anlatamam😭😭😭 tamam hemen bol bol kremleniyorum ben😭😭😭 inşallah dediğiniz gibi olur yarabbim duy sesimi
Kvrck06 Selim_Alparslan Wewe tabiki doktora gitme demiyorum ama benim dediğimi bir deme eğer geçmezse gidersin beni de sağlık ocağındaki doktorum korkutmuştu kolestaz diye ama doktora gittim ve bişey olmadığını öğrendim dene eğer geçmezse gidersin hastaneye
Wewe Kvrck06 zaten pazartesi randevum var kesin kanıma bakılır inşallah kolestaz değildir sizin gibidir ya
arinmommy Benim göbeğim inanılmaz kaşınıyor yağlıyorum çatlak kremi sürüyorum geçmiyor göbek çevresi ve altı
_Melikedlk Wewe kaşıntı basite almayın ben 2 ay boyunca aralıksız kaşındım doktora gittim kızdı bana daha önce niye demedin kaşıntı basit birşey değil dedi ilk gebelik kolestasından şüpleniyolar bende o cıktı zaten test yaparlar inşallah sizde cıkmaz