Mirosunannesi_0120 Kizlar tam 21 haftalık hamileyim bu üçüncü hamileliğim diğer ikisi bazı seperlerden erken doğum olmuştu 2-3 saatir vijanadan batan bı ağrı var adım attırmıyor sancısı belime vurmaya başladı bu normal mi başka yaşayan varmı acaba
Kartanesi-24 Mirosunannesi_0120 normal değil bence canım ufak tefek ağrılar olur ama sen adım attırmıyor demişsin birde daha önce erken doğumların olmuş bir an önce git doktora en azından sancını durdurmaya çalışırlar mudahele ederler ciğer geliştirici iğne vs ile
tahamommy Mirosunannesi_0120 bende o haftalardayım çok şükür alt taraflarda hiç öyle ağrım olmadı, şimdi acilden gidin bence hemen servikal kanal yetmezliği vs de olabilir belki o da erken doğuma sebebiyet veriyor, erkenden önlemini alsınlar hiç beklemeyin
Mirosunannesi_0120 Melisalp ilkinde yaş olarak küçüktüm sancı vardı ama ben şiddetini fark etmemiştim iki gün sonra kontrole gittiğimde doğum başlamış bebeğin kalbi yavaşlamış demişlerdi 34 haftada ikincide de 28 haftalıkken suyum geldi